2021/ 22 IKASTURTE HASIERAKO BILERAK

Familiekin izaten ditugun ikasturte hasierako bilera egiteko datak eta tokiak hurrengokoak izango dira.
Prebentzio neurriak betetze aldera, familia bakoitzeko pertsona bakarra etorriko da:

3. ziklokoak: irailak 22, asteazkena, 16:30etan. Liburutegian

1. ziklokoak: irailak 27, astelehena, 16:30etan. Liburutegian

2. ziklokoak: irailak 29, asteazkena, 16:30etan. Arexola gelan.

Haur Hezkuntzako 2 eta 3 urtekoak: urriak 4, astelehena, 16:30ean. Liburutegian

Haur Hezkuntzako 4 eta 5 urtekoak: urriak 13, asteazkena, 16:30ean. Liburutegian

GURASO ELKARTEAREN BATZARRA

ARAMAIOKO SAN MARTIN ESKOLAKO ELKARTASUNA GURASO ELKARTEAREN OHIKO BATZAR OROKORRERAKO DEIALDIA

• NON: Kultur Etxeko aretoan
• NOIZ: 2021ko urriaren 6an, asteazkena.
• ORDUA: 1. deialdia 16:30
                 2. deialdia 17:00

Ziberindarkeria

Bihar, irailak 29, ziberindarkeriaren inguruko hitzaldi- solasaldia izango dugu eskolan

BEKAK

Unibertsitateaz kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beketarako eta laguntzetarako 2021-22 ikasturteko deialdia zabalik dago. Informazio gehiago Hezkuntzako webgunean.

EPEA: uztailaren 24tik irailaren 30era eskolan edo online.

Beka eta diru-laguntzen zenbatekoak eta motak, eta ekonomia-baldintzak ikusteko klikatu hemen.

2021/22 IKASTURTEAREN HASIERA

Aurreko astean eman genion hasiera ikasturte berriari. Gaur jardun osoari ekingo diogu.

Dakizuen bezala aurtengo ikasturtean berrikuntza asko izan ditugu funtzionamenduan. Hauek aurrera ermateko eskolako espazioak ere aldatzen ari gara, iaz musika gelari tokatu zitzaion eta aurten 1,go zikloko gelei.