EGUZKI TALDEA ZUMAIAN

Aurreko ostiralean, azaroaren 12an, Eguzki taldekook irteera egin genuen Zumaiara. Gizarteko klaseetan landutakoa praktikan jarri genuen. Eguraldia lagun, egun ederra igaro genuen bertan.

Argazki gehiago ikasle atalean

SAN MARTIN BEZPERA

"... erre, errekin, errekina..." Zein goxoak gaztainak!

Ikusi zelako gustora ibili ginen San Martin bezpera ospatzen.

SAGARRAK

Urrian Haur Hezkuntzakoak sagarren inguruan aritu gara. Inguruko zuhaitzak sagarrez gainezka egon dira, eta Aramaixoko sagarren inguruan gehiago jakiteko aprobetxatu dugu.

Tartean etxe ezberdinetako sagarrak jan ditugu, zuku ezberdinak dastatu ditugu, sagar tarta ere egin genuen, sagarrekin estanpazioa...

Sagarren proiektua garatzeko zuen ekarpena eta laguntza eskertzekoa izan da, mila esker.

Eta proiektuari bukaera emateko, nola ez, guri gustatzen zaigun moduan amaitu genuen: J O L A S E A N. Sagarra zintzilik abestiarekin jolasean ibili ginen eta hona hemen proiektu honen inguruko bideo bat.

Gozatu ikusten, eta agian etxean ere animatuko zarete sagar jolasa egitera.

PAPERAREKIN ESPERIMENTATZEN

Oraingoan paperarekin esperimentatzen ibili dira haurrak.Primeran pasa zuten.

INSTALAZINUAK- URRIA

Urriari bukaera emateko, azken ostiralean instalazio saioa izan genuen Haur Hezkuntzakook.

Instalazioa udazkeneko elementuekin osatu genuen, eta horretarako familien laguntza ere izan dugu. Mila esker artaburuak ekarri dizkiguzuen familiei.

Hemen dituzue bi taldeetako bideoak eta gozatu. Hurrengo hilabetean beste instalazio bat izango dugu.

EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAREN ALDEKO MANIFESTAZIOA

Tailerrak

Aurtengo erronketako bat adin aniztasuna izanik tailerrak aldatu ditugu. Ikasturte honetan Lehen hezkuntzako ikasle guztiak nahastuko ditugu tailerretan jardun bitartean.

Lehenengo saioak burutu ditugu eta, momentuz, esperientzia aberasgarria izaten ari dela eta ikasleak tailerretara pozik eta motibatuta etortzen direla esan dezakegu.

Hemen dituzue argazki batzuk.

Gogoratu, urtero bezala argazkiak ikasleak atalean aurkituko dituzuela.

Ziberindarkeria

Bihar, irailak 29, ziberindarkeriaren inguruko hitzaldi- solasaldia izango dugu eskolan

2021/22 IKASTURTEAREN HASIERA

Aurreko astean eman genion hasiera ikasturte berriari. Gaur jardun osoari ekingo diogu.

Dakizuen bezala aurtengo ikasturtean berrikuntza asko izan ditugu funtzionamenduan. Hauek aurrera ermateko eskolako espazioak ere aldatzen ari gara, iaz musika gelari tokatu zitzaion eta aurten 1,go zikloko gelei.

BEKAK

Unibertsitateaz kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beketarako eta laguntzetarako 2021-22 ikasturteko deialdia zabalik dago. Informazio gehiago Hezkuntzako webgunean.

EPEA: uztailaren 24tik irailaren 30era eskolan edo online.

Beka eta diru-laguntzen zenbatekoak eta motak, eta ekonomia-baldintzak ikusteko klikatu hemen.

GURASO ELKARTEAREN BATZARRA

ARAMAIOKO SAN MARTIN ESKOLAKO ELKARTASUNA GURASO ELKARTEAREN OHIKO BATZAR OROKORRERAKO DEIALDIA

• NON: Kultur Etxeko aretoan
• NOIZ: 2021ko urriaren 6an, asteazkena.
• ORDUA: 1. deialdia 16:30
                 2. deialdia 17:00

2021/ 22 IKASTURTE HASIERAKO BILERAK

Familiekin izaten ditugun ikasturte hasierako bilera egiteko datak eta tokiak hurrengokoak izango dira.
Prebentzio neurriak betetze aldera, familia bakoitzeko pertsona bakarra etorriko da:

3. ziklokoak: irailak 22, asteazkena, 16:30etan. Liburutegian

1. ziklokoak: irailak 27, astelehena, 16:30etan. Liburutegian

2. ziklokoak: irailak 29, asteazkena, 16:30etan. Arexola gelan.

Haur Hezkuntzako 2 eta 3 urtekoak: urriak 4, astelehena, 16:30ean. Liburutegian

Haur Hezkuntzako 4 eta 5 urtekoak: urriak 13, asteazkena, 16:30ean. Liburutegian